wtorek, 6 lutego 2018

Uśmiech

Powiedz kiedy byłam tam
Gdzie szukasz mnie
Kiedy usłyszałam
Słodkie kłamstwa
Byłam zbyt naiwna
Zbyt głupia
Chciałam wierzyć
Chciałam by we mnie wierzono
Wszystko przemija
Ta naiwność też
Liczę gwiazdy czekając
Kiedy powiesz mi prawdę
Czekam choć minęło tyle nocy
Czemu łzy nie przestają lecieć
Czemu kwiaty dalej kwitną
Mimo słonego deszczu
Głupia miłość
Naiwne serce
Pokrzywdzone za niewinność
Nieskalana biel czy piękna czerń
Nieważne są słowa
Które koją i ranią jednocześnie
Czemu ciągle słyszę w myślach
Tylko twój głos
Czemu nie mogę uciec
Mimo wolnej drogi
Marzenia które znikneły
Wraz z twoim pojawieniem się
Powiedz mi co zrobiłam
Że słońce tak jasno świeci
Mimo deszczu
Powiedz czemu twój uśmiech
Prześladuje mnie po nocach
Czemu
Nie możesz odejść jak ptaki na zimę
Tylko proszę nie wracaj
Proszę nie niszcz mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz